Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Srebrny Spinacz dla kampanii promocyjnej Ministerstwa Zdrowia "Profilaktyka, Człowieku!"

Kampania „Profilaktyka, Człowieku!”, finansowana w ramach programu "Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu" z funduszy norweskich, otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Zdrowie i Medycyna.

Kampania powstała na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Organizatorem konkursu był Związek Firm Public Relations.

Celem kampanii było zachęcenie młodych Polaków - w ciekawy i zapadający w pamięć sposób - do dbania o swoje zdrowie. Kampania była prowadzona w internecie, a zaangażowano do niej m.in. znanych młodych youtuberów.
Zaskakująca i kontrowersyjna kreacja coacha w masce konia połączona z merytorycznym przekazem eksperckim, w nieoczywisty sposób zwróciła uwagę millenialsów na to, dlaczego warto zmienić tryb życia na zdrowszy.

Złote Spinacze to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży Public Relations. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych i rzetelnie wykonanych projektów w Polsce. W tegorocznej edycji, jury przyznało  82 spinacze w 32 kategoriach: 20 złotych, 34 srebrne i 28 brązowych.

www.profilaktykaczłowieku.pl